Martina

Dinoworkbook 6

Börjar modellera en basemesh i Blender, med Jane i sido- och toppvy som bas.

Blender 2.76b har kommit ut! Laddar ner.

Jag har glömt så många shortcuts sen senast, och Blender är väldigt shortcut-tungt. Får hitta en lista på de vanligaste och fräscha upp minnet.

Eller så testar jag knappkombinationer tills rätt meny dyker upp. (alt-m för merge obs viktigt)

Hade det löjligaste problemet i form av att jag inte fattade varför geometrin flyttade sig när jag bytte mellan sidovy och toppvy, svaret var att jag hade satt in toppvybilden felroterad.

//Martina

Kommentera

